onsdag den 10. september 2014

Småkager med sukkerprint


Disse småkager nænner jeg slet ikke hverken at spise eller give væk! De blev så søde.

Det er vaniljesmåkager med Royal Icing og herpå er sat de sødeste små sukkerprint.
Sukkerprintene har jeg fået af Kagedeko, så jeg kunne lege med dem på forskellig vis. Og så kom de på småkagerne.
De kan både sættes direkte på småkagen, lægges på et stykke fondant eller marcipan, som så lægges på småkagen eller som her lægges direkte på den halvvåde icing. Printene kan også sættes på en større kage.

På disse småkager lagde jeg sukkerprintet direkte på icingen, da de havde ligget og tørret ca. 15-20 min. Overfladen er lidt tør, men alligevel kan man se, at icingen giver en smule efter, så printet "smelter" ud i et med icingen.

Min datter kom til at lægge et klæde over småkagerne inden de var tørre nok, men det gav dem bare det meget fine og krakeleret udtryk.



Du kan købe sukkerprint her hos Kagedeko.dk