onsdag den 4. april 2012

Flere macarons


Forleden holdt vi brunch i anledning af børnenes fødselsdage, der kommer lige efter Påsken. En tung kage ville ikke passe efter en brunch, synes jeg, så udover hjemmebagte fine boller, grovboller, tebirkes, rugbrød og kanelsnegle, fik jeg lavet disse macarons. De grønne har friske mynteblade i, der er vaniljemacarons, chokolademacarons og der er hindbærmacarons.
Fyldet i alle undt. hindbærmacarons'ene er Nutellacreme, Nougatcreme eller Svejtsisk Marengscreme. I hindbærmacarons'ene er der hindbærfyld.
Jeg prøver stadig at få kagerne ens og uden toppe på. Jeg prøver også forskellige opskrifter af. De pæneste bliver indtil videre disse. Der er en del pæne, men også mange upsere - dem spiser vi bare med velbehag..

I dag fik jeg nye bageforme og søde Heidi hentede dem for mig.
Derfor fik hun en æske med macarons som tak. Det var hun ikke ked af...
Tak for hjælpen, Heidi