onsdag den 29. februar 2012

Ny inspiration


Jeg har vundet :-D
Jeg ville jo ellers sige, at jeg aldrig vinder! Mine nærmeste ville nok sige noget andet, for det hænder jo, at jeg vinder. Jeg har bl.a. vundet en Ipod, en dvd-film, musicalbilletter, 37 kr i lotto (!!!) og nu har jeg så vundet en bog.

Jeg deltog i Kagerullens konkurrence på Facebook om at vinde Sif Orellana's bog: Greven, Kammerjunken og Den dragende Citronmåne. Få dage efter modtager jeg så en mail om, at jeg har vundet. Wow... Det er jeg glad for, for jeg har tidligere lavet Den dragende Citronmåne og den er så lækker. Jeg tror bestemt, der er masser af andre gode opskrifter.


I dag fandt jeg så Grigos hjemmebag og andet godt med bær og frugter af Markus Grigo i Netto nedsat til 50 kr. Han laver altså også skønne kager. Jeg har personligt bagt hans lakrids-tranebærsmåkager masser af gange. Stort hit herhjemme.